Kort frilla

Bytte hår igår, och jag trivs faktiskt väldigt bra i det! I vanliga fall brukar jag byta och sedan pngra mig, men det här känns bra, det passar mig verkligen tycker jag. :3
Emmi blev färdiglevlad igår, så nu har jag inga fler hästar att levla (Om man inte räknar Ashmane som kanske kommer att säljas), och det är superskönt! När jag har en häst att levla blir det alltid så att jag rider runt på den hästen typ hela tiden, men nu ska jag försöka att rida alla hästarna lika mycket. ^^
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Men visst är dom snygga ♥ Ville ha ett enkelt hår som inte var långt eller kort eller konstigt format och enkelt och göra långt hår på när man GIMPAR ;) och ett hår som blir snyggt när man har utan hjälm läge. Säg något håret inte har!? ♥

2014-03-10 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0