Hem ljuva hem

Nu är flytten äntligen klar! Herman var bussig och hjälpte mig köra mina grejor från Jorvikstallet till Vingården, och när vi sa hejdå sa han att jag måste komma och hälsa på ofta, så det är klart att jag ska göra det! ^^
Det märks att Magic, Storm, Bounty och Hedda tycker att det är skönt att vara hemma igen, men Emmi som knappt befunnit sig vid VG förut är ganska nervös och ovan. Hon har svårt att slå sig till ro, så ställde henne i samma box som Bounty eftersom att de två är goda vänner. När hon lugnat ned sig ska jag ta en skrttur med henne runt i området så att hon får bekanta sig med miljön. ^^
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Var har gizmo (?) tagit vägen? :/

Svar: Gizmo? o.o
waterbell.blogg.se

2014-02-24 @ 07:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0