Comet Hearts

Har fått en massa frågor om min klubb in game, så tänkte att jag skulle svara på lite frågor som jag ofta får här i bloggen för att underlätta för er som undrar. :)
 
Varför har du återskapat Comet Hearts?
Jag har varit med i tre klubbar som jag verkligen trivts i på SSO; Silver Ponies, Jorvik Aces och Comet Hearts. SP är sedan länge borta, och JA är ett avslutat kapitel. CH däremot är mig mycket kärt fortfarande, och jag har väntat länge på att namnet skulle bli ledigt igen.
 
Vad för typ av klubb är det?
Så långt har jag helt ärligt inte kommit än. Det enda jag vet är att den inte ska bli någon 'populär' klubb med tusentals aktiviteter i veckan. Jag vill ha en mysig klubb, och jobbar just nu på ett speciellt system som kommer att locka till sig en viss typ av människor förhoppningsvis. :)
 
Kan man gå med i klubben?
De som just nu får gå med i klubben är mina närmaste vänner om det är så att de inte har någon annan klubb. Men i framtiden om klubben startas upp på det sättet jag planerar så kommer även folk utifrån att gå med, dock kommer det att vara hårda krav på vilka som får gå med och inte. ^^
 
Har ni events?
Nej inte för tillfället.
 
Finns det någon kö eller väntlista?
Nej, inget sådant kommer att finnas i klubben. Jag kommer heller inte att maila någon 'när vi börjar ta in medlemmar'.
 

Kommentarer
Postat av: Gamla ägaren

Hahaha, varsågod..!! =P

2014-03-05 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0